torsdag 21. juli 2011

Da har vi fått bodd oss til i nytt hus(flytta inn tidlig i juni)... Og jeg har fått noen økter på sykkelen. Har mye igjen til det er noe å rope varsku om.
Har delvis holdt det gående gjennom husbyggingen vår,,, det har variert mellom 2-4 økter i uka. Altfor mange av disse øktene har for korte men harde.
Tidene mine i Langbakken(Lønlifaret) i juni tilsier vel at Mr Weaas bør gnu på litt. Kjørte en intervall der denne uka og det var bedre nyheter :-).
Var på Sunndalsøra forrige uke på ferie,,, fikk kjørt 4 lange gode og harde økter med MYE bakker.
Jeg kjenner fremgang fra uke til uke,,,men med 3 barn som det har blitt blir det en utfordring å få tilså mye som man vil. Men jeg prøver å gjøre det beste ut av det. :-)

Har kjørt et ritt i år, det var Topprittet. 917 høydemeter fordelt på 13 km. Det gikk helt greit ble11. Men det var veldig tunge forhold der i år med kraftig vind og nedbør. Et ritt som absolutt anbefales!!

Fremover blir det å finne ritt så formen kan stige et hakk til. Rekker vel ikke å være i kanomnform til BMC rittet men jeg skal nå trå det jeg kan.
Håper å være i greit slag til NC-rundbane 21 og 22 august....også denne Birken da.

Skal ha 2 uker ferie med barn og frue nå samt en og annen sykkeløkt. Skal bli deilig !!

Vi tråkkes!!

Hilsen en fornøyd Weaas ;-)

Ingen kommentarer: