lørdag 12. juni 2010

Oppkjøring til NM terreng

Hallo folkens!!

Har siden jeg var her sist trent ganske bra.Jeg får til alt fra 7-14 t,men har hver uke hatt to hardøkter og en langkjøring.

Har bla kjørt NC landevei på Eidsvoll, hvor det gikk veldig bra for mitt vedkommende.
Også fått med meg en seier i Trysil(Sundrunden).
Fikk en 9.plass i terrenget på Finnskogkureren. Et løp jeg var veldig fornøyd med siden det var ritt med 98 % grus. Det var en teknisk sti der.
Jeg var med teten til det var igjen 15 km, da ble jeg liggende i et vaium, men kjørte meg opp 3 plasser på de tekniske partiene som var.

Min treningsuke siste uke:

Man: 90 min rulleski
Tir: 4 t langtur med 30 % terreng
Ons: Hardøkt i Langrunden, 4 ganger
Alle runder var rundt 7 ,00.
Tor:hvile
Fre:60 min rolig sykkel
Lørdag: Hardøkt,terreng. 35 min i et drag.
Søndag: Satser alt på en langtur på 3-4 t

Neste uke blir siste uka før NM. Jeg er veldig spent på hva jeg kan prestere der oppe. Det er 10 runder med opp og ned hele tiden, samt mye svinger som stiller krav til oss ryttere.

Vi møtes der det er stein,røtter og annet knot :-)

Ingen kommentarer: